Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, June 20, 2007



Så er jeg tilbake igjen, da. Jeg har nok en gang kikket på andres blogger, og det er morsomt å se hvor kreativ folk er. Jeg syns selv jeg er flink til å bruke hendene, men det er mye å lære fortsatt. Heldigvis!
Jeg viser her de kortene jeg laget da sønnen min skulle i dobbelbursdag med noen dagers mellomrom. Det er av og til greit å masseprodusere en lay-out, for da kan man lage mange kort ganske raskt. Stempelet av dinosauren har sønnen min selv valgt i butikken.
Jeg holder på å rydde opp på arbeidsrommet mitt og det gjør at jeg ikke har mulighet til å lage noe som helst for tiden. Skulle egentlig ha laget et kort til søsteren min og en venninne som har bursdag samme dag i neste uke. Men det får bare vente. Jeg kan bare ikke gjøre noe når alt er bare kaos. Har ikke en eneste ledig flekk inne på rommet mitt.
I morgen reiser hele familien på korpstur til Sverige. Jeg skal være gruppeleder for noen aspiranter og det håper jeg blir en hyggelig utfordring. Jeg skal ta med meg kameraet for å ta mange bilder. Jeg gleder meg faktisk litt. Ser ikke fram til å sove i hytte med tre småjenter som skal hviske og tiske til langt på natt, men de sovner vel av utmattelse etterhvert de også.

No comments: