Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, June 27, 2007

Snart ferie

Vi har allerede hatt en liten smak av sommerferien. Begge guttene mine er med i korpset og vi voksne var med som gruppeledere da den årlige sommerturen gikk av stabelen. Dermed har vi fått en liten smak av hvordan det er å ha ferie.
Jeg skal bare jobbe ut denne uken så har jeg hele tre uker med ferie foran meg. Det gleder jeg meg til.
Vi skal til fjells i familieferien. Vi har bare en uke sammen i år, og da skal vi forhåpentligvis kose oss til fjells. Vi har kjøpt nye fjellsko, og nytt regntøy, og nye lakenposer... Det koster penger allerede før ferien starter!!
Aller først drar jeg opp til Trøndelag sammen med guttene. Der skal vi kose oss sammen med min mor. Jeg håper bare hun er i humør. Når hun ikke er i humør så er det ikke så koselig der, men da reiser jeg bare derfra. Orker ikke å være sammen med vanskelige og sure mennesker. Ikke i ferien min.

No comments: