Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, August 07, 2007

Fint vær

Sannelig har ikke sommeren endelig kommet, gitt. Det er deilig!

I natt sov min yngste sønn ute på terrassen vår. Der har vi satt opp et partytelt og det er myggnetting på sidene. Hadde det begynt å regne så måtte han ha flyttet inn. Men heldigvis holdt været hele natten, og gutten var lys våken fra kl. 06.00. Hurra. Heldigvis er han 8 år og skjønner at det ikke er så populært å lage masse lyder, så han lå og leste til vi andre sto opp.

Om to uker er det slutt på ferie for også guttene. Det skal bli litt godt å komme tilbake til hverdagens rutiner igjen. Jeg er faktisk avhengig av rutiner selv om det av og til er deilig å ikke være bundet til dem.

I dag fant jeg endelig ut hvordan jeg skal skifte til svart/hvitt-bilder på kameraet mitt. Jeg har hatt min Canon EOS 350D i over ett år nå, men det var altså først i dag jeg fant ut at det var på tide å lese bruksanvisningen!! Jeg er glad i svart/hvitt bilder så jeg kommer til å ta en del bilder nå fremover i denne innstillingen. Jeg kan legge dem ut neste gang jeg skriver her.

2 comments:

Hege said...

Ikke sant det er deilig med denne sommervarmen...*nyter*. Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min! Jeg har koset meg her en stund nå og kommer tilbake. Ha det fint!

Klem

Sonja said...

Takk for kommentar i Blogg! Fine kort du har lagt ut her. Venter spent på svart hvit bildene dine. (",) Nyt fine veret dersom du fremdeles har det, her i Bergen regner det igjen!