Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, August 06, 2007

Nye kort




Jeg må neste vise de siste kortene jeg laget.
Kortet med babymotivet er en "rest" etter å ha laget takkekort for naboen min. Hun ville ha 45 takkekort etter at de hadde fått mange gaver i forbindelse med sønnen som kom til verden. Selve takkekortet så annerledes ut enn dette, men jeg glemte å ta bilde av det før jeg ga de fra meg. Jeg har brukt opp restene av noen av elementene jeg brukte på kortene.
Det rosa kortet med den dansende damen er kort til min søster. Hun hadde bursdag for en måned siden, men jeg skal treffe henne i helgen og da skal hun få gave og kort. Jeg er stolt av den selvlagde blomstrete bakgrunnen.
Det andre rosa kortet er et bursdagskort til en niese. Også her er det jeg som har laget bakgrunnspapiret. Det er veldig morsomt når jeg får til det jeg lager.

No comments: