Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, August 21, 2007

Nytt kort / New card


Her kommer mitt nyeste kort. Jeg har skaffet meg et Magnolia stempel, og det var veldig moro å prøve det. Det er skikkelig flotte stempler fra denne produsenten, og det er en fryd å bruke dem. Jeg kommer helt sikkert til å bestille flere derfra.
Jeg har også brukt et par stempler fra Aud Design. Jeg liker veldig godt de flotte krusedull-stemplene hennes. Anbefales.

Here's my last card. It's for a friend. I used a stamp from Magnolia in Sweden. I really enjoyed working with it. The fine lines are great. I think I'll order more stamps from them soon.
I have also used some swirl stamps from Aud Design. I can recommend them as well.

No comments: