Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, August 28, 2007

Oppussing og nye stempler / Changes and new stamps

I mangel på noe annet å vise fram her i bloggen min så har jeg "pusset opp" litt. Forandring fryder.

Jeg har bestilt nye stempler, fra Stempelglede. Jeg gleder meg til å motta dem. Gunhild Bay som eier Stempelglede har laget noe kjempeflotte nye stempler og jeg har altså fått bestilt noen av dem :)

Jeg føler en slags barnslig glede over det å snart kunne lage nye kort med nye stempler. Det er noe spesielt med det å kunne vise fram noe nytt. Gjerne noe som ikke så mange har. Noe som fortsatt er litt "hot".

**Since I haven't got anything else to show you I have refurbished my blog. Any change is good!

I have ordered some new stamps, from Stempelglede. I am really looking forward to receive them. Gunhild Bay who owns Stempelglede has made some new stamps, and they are really nice. Go have a look at http://www.stempelglede.no/

I feel like a child looking forward to something special when I think of my new stamps and all the new cards I am going to make. :)

3 comments:

Inger Marie said...

De ny stemplene til Gunhild er jo bare så rålekkre. Har bestilt jeg også, gleder meg til de kommer :)

Ha en flott onsdagskveld!

klem fra Inger Marie

Lena said...

Ja,stemplene er dritlekre - og jeg har allerede laget kort med de! Bare gled deg! Men du har kanskje fått de nå og lekt med de allerede :)? Ha en fin kveld!

Ellen K said...

De nye stemplene til Gunhild er jo bare rå lekre....
Leste at du skal starte egen bedrift, så spennende.. Blir det butikk eller over nett?????
Lykke til..
klemmer fra Ellen K