Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, August 06, 2007

På igjen

Jada, sommerferien er over. Jobben er igang. Jeg har allerede jobbet i et par uker. Nå har jeg heldigvis fri et par dager før det er på igjen i tre dager.

Til helga får vi besøk av min søster og hennes familie. Det skal bli så koselig!! *smil* Det eneste jeg ikke gleder meg til er hvor vi skal finne soveplasser til alle mann. Vi har så lite hus at det er hodebry hver gang vi skal ha besøk. Men det er husrom her som det er hjerterom, så det skal nok gå. Må bare rydde bort en del ting og tang først.

Spesielt er det arbeidsrommet mitt som må ryddes *sukk*, og her er det ikke akkurat så lite som må flyttes på *dobbelt-sukk*. Hvordan greier andre å holde orden blant hobbytingene sine? *hodekløing*

No comments: