Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, August 08, 2007

Pakke fra Papirgleder.no



Selv om bildet er litt mørkt så er det altså diverse stempler og QuicKutz jeg mottok fra Papirgleder.no i går. Jeg gleder meg skikkelig til å bruke dem... Har dessverre ikke tid til å sette meg ned og lage noe som helst før i neste uke. Vi får nemlig besøk på fredag, og de reiser ikke før på mandag.

Det er søsteren min som bor i Tyskland og familien hennes som kommer, og det gleder jeg meg virkelig til. Jeg skal ta mange bilder, for nå blir det sight-seeing i hovedstaden. Nevøene mine har ikke sett alt som er å se her omkring. Det er snart fire år siden de var hos oss sist, og da var de for unge til å ha glede av sånt som Vikingmuseet, og Holmekollen. Så det er fint å få besøk for da kan man være turist i egen by igjen.

**Since I have had some foreign visitors on my blog I have decided to write some lines in English as well.

The picture here is my latest parcel from Papirgleder.no. There are stamps and QuicKutz. I am looking forward to sit down and use all of it. I just have to wait untill next week, because this week-end my sister and her family will come visit us.

My sister is living in Germany, and they haven't been here the last four years. Her sons are now old enough to enjoy some serious sight-seeing in Oslo. Last time they were here they were to young for that. Haveing visitors like this gives me and my family an excuse to be tourists in own town again. And I'm going to take a lot of pictures.

3 comments:

Koselig koselig said...

Hei så hyggelig at du la igjen en kommentar på bloggen min, alltid veldig hyggelig å treffe nye bloggere :)
Du burde bli kjent med venninna mi Marianne, som også er helt scrappe-oman! Hun lager så mye fint! :) har link til hennes side på min liste, Mariannes kort og stempling :) Bloggen hennes er ganske ny, men det kommer nok mye mer der etter hvert I guess :) Ha en fin tur til Tyskland!

Inger Marie said...

Så flotte bilder du har tatt og det var noen nydelige kort du har laget.
Så spennende at du skal starte din egen butikk da :0)
Ha en fin kveld!

Kommer nok innom her igjen..linker til siden din!!

Klem fra Inger Marie

Aashild said...

Hei og takk for koselig hilsen i bloggen min! Stas at noen har trua på snurringa mi ;)

Nå gleder jeg meg til å se hva du kreerer med Papirgleder-snadderet :)

Ha en fin søndag!