Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, August 20, 2007

Scrapbooking

Jeg må si jeg har lyst til å begynne med scrapbooking.

Jeg har bestandig gjort ganske mye mer utav mine album enn å bare sette bildene inn i plastlommer. Jeg har tegnet, og limt inn diverse billetter og ting fra ferieturer eller utflukter. Men selv om jeg kanskje kan kalle dette en form for scrapbooking light så har jeg langt igjen.

Det ser bare så utrolig gøy ut å lage flotte album. Eller enda flottere album. For jeg syns at de albumene jeg har laget er flotte. Men jeg ønsker å lage noe enda flottere, og jeg ønsker å kunne bruke alle tingene jeg bruker når jeg lager kort. Jeg vet bare ikke helt hvor jeg skal starte.

Jeg har bilder liggende fra de åtte siste årene. Og jeg tar ikke så rent bilder!! Men jeg kan jo si at jeg har limt inn bildene fra sommerferien for fire år siden. Dermed kan guttene se bilder av seg selv!!! Litt flaut at de knapt har sett bilder av seg selv som baby. Ingen får nemlig røre de bildene som ligger kategorisert i bokser. Da vil systemet mitt raskt bli ødelagt.

Men bare jeg kommer meg litt ovenpå med det nye firmaet mitt så skal jeg jammen meg starte å scrappe for fullt. Og da er det baby-albumer for guttene som står for tur!!

No comments: