Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, August 24, 2007

Vakuum

Det er litt merkelig. Jeg var så ivrig på kortlaging tidlig i uken, men så plutselig har jeg kommet inn i en form for vakuum. Jeg får ikke gjort noe som helst. Ikke bare på kort-fronten, men også andre ting i hverdagen går ikke sånn som det pleier. Kanskje er det det fine været som gjør at jeg ikke helt har lyst til å oppholde meg innendørs. Eller kanskje er det det at jeg går og venter på en stor forandring i livet. Jeg skal nemlig slutte i jobben min 1.september for å begynne for meg selv. Jeg er litt lei av det jeg gjør på jobben nå og det er jo ikke så inspirerende. En annen forandring som snart skal skje er at vi skal få en valp i huset. Det gleder jeg meg veldig til. Alt dette gjør at hverdagen ikke går så glatt som den skal. Klesvasken bare hoper seg opp. Hybelkaninene spretter fram fra alle steder nå. Og kortene glimrer med sitt fravær. Jeg håper ikke jeg må vente så mye lengre nå før jeg blir kvitt denne handlingslammelsen, dette vakuumet.

1 comment:

Aud said...

Hei Kristin!
Har vært innom bloggen din flere ganger i løpet av uka som har gått siden vi kom hjem fra ferien vår, har bare ikke hatt tid til å legge igjen kommentarer... Livet er så hektisk for tiden, og 'værre' skal det bli, når jeg starter i jobben min igjen i oktober.
Skulle ønske at jeg kunne hatt guts til å gjøre det samme som deg, - å starte for meg selv.

Herlige kort du har i bloggen din!
Du kommer nok ut av vakumet snart, jeg har heller ikke laget kort på en stund, men det er fordi jeg har ikke et øyeblikk til overs for 'egne aktiviteter'... Håper jeg får litt tid for meg selv i september, før jeg må tilbake til jobb igjen.

Er det OK at jeg legger deg inn i link-lista på bloggen min?