Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, September 06, 2007

Endelig nytt kort / Finally a new card

Min yngste sønn kom hjem med en bursdagsinnbydelse på mandag, og selskapet skulle være allerede på onsdag. Jeg visste med meg selv at jeg ikke kom til å få tid til å gå i butikker etter gave så derfor bestemte jeg meg for å lage et flott kort og putte penger inni.

**My youngest son came home with a bithdayparty invitation on Monday. The party was supposed to be on Wednesday same week. I just knew I wouldn't have time to go shopping for a present so I just decided to make a nice card and put some money inside.

Her er resultatet;

**Here's the result;

Framsiden:

**Front:

Innsiden:

**Inside:

Jeg måtte lage konvolutten litt ekstra flott ettersom det ikke ble noen gave. Jeg pyntet med vannstempel slik at den ble litt festpreget.

**I had to make the envelope very nice since there was no gift to go with it. I stamped with watermark.

Jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Spesielt med tanke på at det gikk unna på en-to-tre. *smil*

**I am satisfied with the result. Specially thinking of it was made in a hurry. *grin*

2 comments:

Gunhild said...

Kjempefint bursdagskort!!

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min!

Klem!

Ellen K said...

WOW det var et knall flott bursdagskort.....