Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, September 14, 2007

Fredag og regn / Friday and rain

I dag har vi fått regn igjen. Etter et par uker med flott høstvær har regnet overtatt nok en gang *sukk*. Jeg rakk heldigvis å gå tur med hunden før det begynte å dryppe, men vi må vel bevege oss utendørs i det våte været senere på dagen dessverre.

Jeg var i Paris forrige helg. Reiste i gryotta lørdagsmorgenen, og kom tilbake ganske sent på mandagen. Vi var seks damer som reiste og vi hadde det kjempekoselig.

Jeg har vært i storbyen fra før så jeg hadde ikke noe spesielt ønske om å se noen av severdighetene igjen. Derfor var det deilig å bare kunne traske rundt, sette seg ned på en kafé når vi følte for det, shoppe når vi ønsket det, og bare nyte livet. Vi var heldige med været så vi kunne virkelig gå rundt og titte på alt som skjedde rundt oss.

Hadde vel et lite ønske om å finne en eller annen butikk som solgte litt papir, stempler eller stæsj. Men det dukket ikke opp en eneste slik liten hule. Kom ikke hjem med noe som helst scrappe-/kortlagingsrelatert. *skuffet*

**It's Friday, and the rain is back. After a couple of weeks with lovely autumn weather it's now pouring down again. *sigh* I just managed to go for a walk with my dog before it started dripping...

I was in Paris last week-end. We were six ladies, and we had a great time together. Left Norway very early Saturday morning and came back pretty late Monday night.

I have been to Paris before, so I didn't want to see the Eiffel Tower, or Louvre, or... I just wanted to walk around and enjoy life. It's so nice to just sit down for a cup of coffee, or to go shopping, or to just look at the people around me.

I had a small hope to find a shop selling cardmaking/scrapbook-stuff, but I didn't find anything. I came home empty-handed. *disappointed*


Dette er et kort jeg laget til min nevø. Han fylte 15 år, og da følte jeg at dette stempelet fra Papirgleder.no var riktig.

**I made this card for my nephew. He turned 15 and then I felt that this stamp from Papirgleder.no was right.


No comments: