Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, September 28, 2007

www.kort-og-godt.no

Hipp hurra! Jeg har mottatt en hel mengde varer, og nå er det bare snakk om dager før nettbutikken min er oppe og går. *grøss*

Det er mye jobbing nå fremover før jeg kan åpne "dørene" til butikken min. Hadde planer om å åpne 1. oktober, men jeg ser at jeg må utsette det hele til 15. oktober. Guttene har nettopp startet høstferien på skolen. Vi har faktisk planlagt å reise bort på fjellet i slutten av uken, så da forsvinner det straks noen arbeidsdager der.

Jeg har gledet meg til denne jobben i mange år, og nå er det bare kort tid igjen før den er virkelighet. *jubel* Jeg sluttet jo i den gamle jobben min første september så jeg har jo for såvidt startet for meg selv allerede.

Hurra for meg og butikken min! *smil* Det er så mega-herlig å motta alle varene jeg har bestilt. Har så utrolig lyst på alt selv, men ikke noe er for meg, nei... *sukk* Men det er deilig å kunne se på alt utstyret, alt papiret, alle stemplene...

Men nå må jeg jobbe videre med hjemmesiden min, og lagerbeholdningen min. Jeg skriver senere!

No comments: