Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, November 08, 2007

Kaffefilterkort/-bok

Jeg lovte å legge inn bilder av det kaffefilterkortet/-boken jeg lagde for noen uker siden. Og her er det. Jeg har ikke lagt ved alle bildene av alle sidene. Det er i alt 5 kaffefilter, altså 10 sider å dekorere. I tillegg kommer alle innleggene som puttes inni åpningene på posene. Det er skikkelig morsomt.

Faktisk syns jeg det var så morsomt at jeg lagde et slikt kort til broren min da han hadde bursdag for en uke siden. Det ble bare 4 kaffefilter, og ikke fullt så mange sløyfer. Men jeg dekorerte det med mange forskjellige stempler. Jeg skal legge ved bilder av det neste gang.


1 comment:

Anonymous said...

Kjempe fin!
Jeg holder selv på å lage en nå til en som skal konfirmeres ;D