Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, November 06, 2007

Kurs




Jeg har holdt mitt aller første kurs! Og det virket som om alle damene var fornøyde med det de fikk å gjøre.


Jeg hadde laget tre kortmodeller. Ut fra dette laget jeg en pakke med kartong, papir og litt pynt til alle. Jeg var jo litt spent på om kursdeltagerene likte de stemplene og papirene jeg hadde plukket ut, men det virket som om det traff blink.


Dette ga faktisk mersmak. Jeg trivdes godt med å hjelpe og undervise litt. Dette var min greie!! Jeg har hatt kortkvelder hjemme hos meg selv før, men da har det ikke vært som kurs hvor folk har betalt. Nå skulle jeg prestere litt mer i og med jeg skulle ha klar noen modeller som folk skulle jobbe etter.


Det var sju damer i alt som kom. Alle laget det første kortet slik jeg hadde laget det, med små justeringer her og der. Da vi kom til kort nr. to begynte mange å improvisere litt og skulle liksom greie seg selv. Men fem av dem laget i det minste kortene slik jeg hadde laget dem, om enn ikke i den rekkefølgen jeg hadde gjort og tenkt. To stykker laget helt andre kort av alt papiret de hadde fått utdelt. Men alt ble så fint. Og alle koste seg. Jeg merket at praten gikk villig til å begynne med, men så avtok den litt underveis, for damene skulle jo bli ferdige før de måtte gå hjem for kvelden.


Er så fornøyd!

1 comment: