Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, November 01, 2007

Nedtur igjen...

Jeg får ikke denne hjemmesiden min oppe å gå. Det tar jo søren meg evigheter å legge inn disse småtingene jeg skal selge.

Men jeg ser en liten lysning i alt det grå. Jeg nærmer meg målet. Det er ikke mange dagene nå så er siden min tilgjengelig for alle.

Det er ikke bare selve jobbinga med hjemmesiden som tar tid. Jeg har to gutter som har meldt seg på en talentkonkurranse på skolen, og nå driver jeg og kjører fram og tilbake til skolen om morgen og ettermiddag med instrumenter. Det er spesielt eldstemanns tuba som er for tung å gå med. Den veier søren meg nesten 10 kg!!

Oppi det hele har jeg fått en lett bihulebetennelse. Så nå sitter jeg her med et hode som dunker og banker og en nese som snørrer hele tiden. Kjekt!

Og som om det ikke er nok så vil liksom ikke hunden min roe seg. Er hun ute så vil hun inn, mens når hun er inne så tar det bare et par minutter så skal hun ut igjen. Jeg føler at jeg ikke gjør noe annet enn å åpne døra. Kanskje jeg skal begynne som dørvakt i stedet!?

Men nå får det være nok syting og klaging. Jeg har det i grunnen veldig bra. Må bare jobbe med å få opp hjemmesiden min nå!!

No comments: