Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, November 09, 2007

Nok et kaffefilterkort











Jeg sa jo at jeg hadde laget enda et kaffefilterkort. Denne gangen laget jeg av 4 kaffefilter. Jeg brukte ganske mange forskjellige stempler og pynteark. Litt pynt som paljetter og sløyfer måtte også med.


Det var skikkelig morsomt å få lekt seg med så mange stempler og pynteark på samme kortet. Det tok noen dager å lage alt, for jeg hadde bare litt ledige stunder innimellom hvor jeg kunne sette meg ned og jobbe med det. Men resultatet håper jeg min kjære bror likte.
Her i bloggen kommer alle bildene litt hulter og bulter, men jeg håper jo at man greier å se sånn cirka hvordan kortet ser ut.



1 comment:

Koselig koselig said...

Nei guuuri så kult å lage kort av kaffefilter! utrolig stilig. Jeg må bare si at du må besøke bloggen til venninna mi, Marianne..

http://marianneskortogstempling.blogspot.com

Dere bør jo bare bli kjent, så det så :)