Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, November 27, 2007

Og bursdagskort igjen

Begge sønnene mine har bursdag i november (med en uke mellom dem), og da blir det en del kort som må lages på samme tid (med julekort også). Når jeg lager noe til guttene mine så har det en tendens til at det blir ganske likt. Men-men... Guttene ble glade for at jeg hadde laget noe spesielt for dem.

Denne sønnen spiller tverrfløyte, og da måtte selvsagt bildet være av en fløyte.

3 comments:

Inger Marie said...

Så flotte bursdagskortene til sønnene dine ble.
Gratulera med dagen til de :)

Ha en fin kveld!!

Go klem fra Inger Marie

Turid Mari said...

Hei og takk for koselig kommentar på min blogg =)
Så masse fint du har laga her da :)
E det en husky du har på bildet?! =)

Turid Mari said...

Så koselig da =)
Vi har hatt alaskan husky sia æ va lita.. De e nån fantastiske dyr.. =)