Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, December 06, 2007

Jeg har bursdag

Hurra for meg! I dag har jeg bursdag. Fyller hele 38 år. Altså en dame i min beste alder!

Dagen skal ikke feires stort. Har tenkt å hygge meg med en god middag som husbonden skal lage til meg (kylling tikka masala helt fra bunnen av), og så har jeg kjøpt en deilig kake. Jukset litt der med andre ord. (Det har blitt så mye kakebaking de siste helgene at jeg orket ikke tanken på å bake nok en kake.)

Jeg har ikke åpnet noen av pakkene mine enda. Venter til i kveld etter kaffe og kake. Det har kommet noen i posten så jeg vet jeg har noe å glede meg til. Det beste er å gå og vente og glede seg til alle gavene. Når de er åpnet så er det liksom over. For all del, det er superkjekt å åpne og se hva som er inni pakkene. Og er det noe jeg kan bruke så er det hyggelig å ta det i bruk. Men den beste tiden er når jeg har gavene foran meg og kan titte, klemme og gjette hva som er inni. Det er for meg den største gleden.

1 comment:

Inger Marie said...

Hei på deg og gratulera så mye med veloverstått bursdag :)
Håper du hadde en fin dag!!

Ønsker deg en ny fin og kreativ uke!!

Go klem fra Inger Marie