Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, December 20, 2007

Juleforberedelser

Jeg kan ikke akkurat skryte av at det begynner å se ut som jul i heimen, nei. Det er ikke hengt opp annen julepynt enn et par nisser som sønnen min kom hjem med på slutten av forrige uke. Pluss jeg har fram adventsstjernen og -staken, da! Jo, pluss jeg kjøpte en søt nisse på julemessen til korpset på første søndag i advent. Den står her på benken, med en flaske inni seg. Den er hjemmestrikket og skikkelig flott.

Mine planer er å få pyntet i dag og i morgen. Normalt pleier vi å ta inn juletreet på lille-julaftenen, men i år tror jeg kanskje det blir en dag før. Litt koselig å få nyte det en dag ekstra.

Når det gjelder kort så har jeg faktisk laget noen siden sist, men bildene ligger godt gjemt på kameraet. Jeg må få lastet dem ned snart.

Et av kortene jeg har laget var et bryllupskort. Det var bestillingskort fra noen bekjente av en venninne av meg. Jeg håper det faller i smak. Det var litt uvant å lage bryllupskort. Fant ut at det har jeg faktisk ikke laget før. Men jeg håper og tror det ikke blir siste gang jeg gjør det!

1 comment:

Inger Marie said...

Vil ønske deg et godt nyttår!!
Og ser fram til å besøke bloggen din framover i 2008.

Go klem fra Inger Marie