Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, January 27, 2008

Bestillingskort - Bryllup

Jeg hadde faktisk aldri laget et bryllupskort før, så det var litt utfordrende å skulle lage et på bestilling. Her fikk jeg et ledeord fra hun som bestilte kortet og det var at begge var glade i fluefisking. Jeg jobbet litt med ideene mine for å få dette til. Det første jeg prøvde var å finne et bilde av fluefisking på nettet, men det var ingen jeg likte der. Så prøvde jeg å finne et stempel som inneholdt noe slikt, men heller ikke der lyktes jeg. Jeg fant bare av vanlige fiskere. Til slutt endte jeg opp med å lete etter en skikkelig flue-krok. Jeg hadde sett for meg hvilke farger den skulle være i, men måtte gi meg på den ideen også. Resultatet ble egentlig milevis fra den opprinnelige ideen, men jeg er fornøyd likevel. Og tilbakemelding fra giveren var veldig bra heldigvis!




No comments: