Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, January 29, 2008

Bursdagskort

Min kjære storesøster hadde bursdag nå i januar, og selvsagt måtte jeg lage et kort for å sende til henne. Jeg har lenge siklet på disse stemplene fra KHDesign. Nå har jeg selv fått dem inn i butikken min (www.kort-og-godt.no) og dermed bare måtte jeg leke meg litt med dem. Jeg fikk meg en Revolution maskin til bursdagen min i desember, og jeg har selvsagt greid å skaffe meg forskjellig dies til den allerede. Blant annet denne flotte swirlen, og den lille konvolutten. Det er kjekt med ting man kan bruke i mange sammenhenger. Stemplet jeg har brukt inni kortet er fra Panduro. Jeg liker denne blomsten så godt.


No comments: