Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, January 31, 2008

Morsdagskort og Valentine's Day kort

Disse kortene har jeg laget med stempler fra butikken min. Jeg må jo legge inn noen nye bilder på den siden innimellom, og da er det jo kjekt å vise fram alle de nye stemplene jeg har kjøpt også.
Jeg lager sjelden noe med rosa. Er egentlig ikke en rosa person. Velger oftere blått enn rosa, liksom. Men det er litt morsomt innimellom å lage noe veldig feminint/jentete. Midt på blomstene har jeg satt strassteiner, og hjertene er pyntet med glitterlim. Her har jeg roet ned rosafargen med det svarte. Jeg er veldig glad i å bruke svart som en kontrast til alt mulig av farger (også på klær!)
Jeg har valgt å gjøre Valentine-kortet enkelt. Jeg har brukt det samme stempelet over hele framsiden av kortet, og embosset med blankt og svart. Har satt på noen sølvhjerter og de to svarte hjertene er dekt med glitterlim. Så dette kortet glitrer. Det er litt deilig å la det glitre litt på kortene mine.

No comments: