Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, February 11, 2008

Bestillingskort - 40-åring

Nok et bestillingskort til en 40 åring. Denne gangen til en dame.
Framsiden ser slik ut:
Innsiden slik;


Baksiden slik;



Laget også en konvolutt, men den tok jeg ikke bilder av før jeg hun som bestilte det kom for å hente det hele.

Jeg har mottatt flere bestillinger og jeg jobber med saken. Det er morsomt å motta ordrene, for da gir jo kundene meg noen stikkord om hvordan mottakeren er. Og det er spennende å se om kortet faller i smak hos mottakeren, for det betyr i så fall at jeg har plukket opp de riktige signalene på hvordan mottakeren liker det og hvordan han/hun er.

Da ønsker jeg alle som kikker innom bloggen min en flott dag. Håper den er like fin hos deg som hos meg. Her skinner faktisk sola, selv om det er noen grå skyer som lager et lite slør. Jeg er fornøyd så lenge det ikke regner eller snør!!

3 comments:

Maya said...

Lekkert kort,flotte farger og oppsett!
Og så flott pyntet inni!! :)

Takk for koselig kommentar i bloggen min,det setter jeg stor pris på.

klem fra Maya

Monica said...

Flotte kort du har laget, og for noen flotte innsider. Rent, enkelt og lekkert...... må jo ha en del små stempler som passer fint da. De var lekre !!!

ScrapMomOf2 said...

Hi there! Thanks for visiting and comment on my blog! You make great cards and pages! I really love the way you show the inside and backside of the card too. You do amazing inside work . . . very pretty!! Thanks!