Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, February 14, 2008

Bursdagskort til 3-åring

Sist helg var vi i bursdag hos noen venner. Både mor, far og minstesønnen har bursdag i februar. Denne dagen var det minstesønnen som skulle feires, og jeg måtte selvsagt leke meg litt med kortlaging igjen. Det er kanskje på en måte å kaste perler for svin å gi en treåring et hjemmelaget kort. Spesielt når man har lagt så mye arbeid i det som jeg har her. Men det var verdt det. Jeg vet at de voksne satte pris på det i hvertfall. På forsiden har jeg brukt avklipp av et gavepapir som bakgrunnsark. Jeg elsker å resirkulere fine gavepapir. Den lille dinosauren er malt med Twinkling H20. Har liksom fått litt dilla på å male nå som jeg først har prøvd det. Dessuten er det noe med den skimmereffekten som bare er helt topp!
På innsiden har jeg igjen brukt det samme gavepapiret. Jeg har laget en tag hvor jeg har stemplet tallet 3. Jeg fikk nemlig ikke plass til noe tall på framsiden, og det ville jeg liksom ha med. Derfor kom jeg opp med denne løsningen. Årsaken til at jeg pyntet med kakepunch og blomsterpunch er at jeg greide å kline litt stempelsverte på den ene siden. Og for å få dekt over det hele satte jeg et par blomster der. Men for at det ikke skulle se så malplassert ut så måtte jeg sette på litt mer for å få det hele til å ikke se så dumt ut.
Dette er tag'en på framsiden. Jeg har en liten bit av gavepapiret også her.
Baksiden av tag'en. Stempelet med tre ballonger passet bare helt midt i blinken for en som fyller 3 år, og så pyntet jeg litt med ekstra 3-tall på dem.
Baksiden av kortet er også dekorert med det samme gavepapiret. På denne måten ble det en helhet i kortet fra første til siste side.
(Gavepapiret var forøvrig noe som var utenpå en gave som sønnen min fikk fra nettopp disse vennene våre :) )

No comments: