Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, February 14, 2008

Bursdagskort til 38-åring

Nok et bursdagskort til samme familie. Denne gangen var det vår venninne moren i huset som hadde hatt bursdag en uke før mannen og minstesønnen. Hun fikk også en liten gave og måtte selvsagt få kort også. Disse vennene våre er noen av våre beste venner. Dessverre kan de raskt gå litt tid mellom hver gang vi møtes, men det er alltid god kontakt. Selv etter alle våre år i utlendighet har de holdt ut med oss :) Framsiden av kortet ble pyntet med blomster i spreke farger, stemplet rett på kortet. Så har jeg stemplet og malt denne herlige damen, og klipt henne ut og limt henne på oppå blomstene. Teksten er embosset og så har jeg satt et par 'diamanter' på hver side. Jeg blir i så godt humør av å lage kort med denne damen. Jeg er veldig glad i blomstene også. Sammen utgjør de noe som får meg til å trekke på smilebåndet. :)
Selve kortet ble i et litt unormalt format, men jeg syntes det passet seg slik. Innsiden ble pyntet med pyntepapir som tok fram den rosa/lilla fargen fra blomsten på framsiden. Så har jeg brukt en QuicKutz-tag og nok en stempleltag fra Norsk Stempelblad. Her har jeg gitt et gavekort på en kortkveld sammen. Og så har jeg pyntet med noen blomsterpuncher.
Baksiden har fått samme bakgrunnsark som innsiden. Her har jeg også brukt samme månedsstempel og poststempel som på foregående kort.
Kortene ble heldigvis godt mottatt. Det er så hyggelig når du ser at mottageren liker det de får i hendene. Da føler jeg at jeg ikke har lagt all jobben i kortet helt unødvendig.

1 comment:

"Hermine" said...

Kjempefine kort - så fargerike og flotte!