Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, February 14, 2008

Bursdagskort til 41-åring

Vår kjære venn hadde bursdag på søndag, og selv om vi egentlig ikke var bedt i hans bursdag, så måtte vi jo feire han. Han har bursdag på samme dag som minstesønnen sin, og ofte er det sønnen som blir feiret istedet. Det er jo ofte sånn at barna har større feiring enn oss voksne :) Likevel så ga vi vår venn en liten gave og da måtte det jo være med et kort også. Jeg har lekt meg med Twinkling H20 igjen. Morsomt med disse fargene! Ellers gjorde jeg kortet enkelt med bare noen 'diamanter' i hjørnene. Teksten er embosset. Innsiden er pyntet med samme bakgrunnsark som forsiden, pluss en QuicKutz-tag med sløyfe. Har stemplet opp en av tag'ene fra Norsk Stempelblad, og det er da et lite 'gavekort' sånn for moro skyld. Min mann og vår venn trener ofte sammen på sykkel, og dette var en måte å ha det moro med det på. Stemplet også en sykkel på motsatt side for å virkelig illustrere dette med sykling.
Baksiden har fått et månedsstempel og de samme bakgrunnsarkene som forsiden. Og endelig fikk jeg brukt dette poststempelet. Har hatt det nærmere et år nå uten at jeg har kommet på å bruke det. Men nå fikk jeg brukt det! :)

No comments: