Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, February 25, 2008

DT kort Lissie Design #2

Bursdagskort til ei jente på 7 år. Bestillingen gikk ut på at det skulle være feminint, men ikke barnslig. Hun som bestilte kortet sa at de har en cocker spaniel som dessverre er plassert bort hos besteforeldrene enn så lenge, og at det derfor vil være koselig med en hund på kortet. Jeg har skrevet ut et bilde jeg fant på internett.
Jeg har greid å få inn flere av Lissie Design-stemplene også denne gangen.
Blomstene er Bazzill og selges nettbutikken min (www.kort-og-godt.no) Det samme gjelder gratulerer-tagen fra Norsk Stempelblad. Kortet er laget av kartong fra Cardstock. Super kvalitet. Selges også i nettbutikken min. Innsiden er laget bare med stempler fra Lissie Design. Har i tillegg malt med Twinkling H20.
Baksiden har den samme sommerfuglen som forsiden (Lissie Design). Personlig stempel fra Scrapmagasinet.
Jeg har selv QuicKutz Revolution-maskina, men jeg har ikke så veldig mange forskjellige dies enda. Har siklet på mange som jeg har sett i bruk hos andre. Da jeg bestilte noen av stemplene fra Aud Design så fikk jeg med utstansete figurer fra Revolution-dies. Blant annet fikk jeg med den rosa blomsten og sirkelen som jeg her har brukt på forsiden og baksiden. Det kaller jeg skikkelig service fra Aud. Tusen takk! :) Det kom godt med! Jeg holder på med enda et kort med noe av det andre jeg fikk med fra deg også, Aud! :) Følg med, det dukker nok opp her i bloggen min om ikke så lenge. :)

Ha en flott kveld til dere som kikker innom bloggen min. Om jeg ikke alltid er flink til å legge igjen beskjed i andres blogger så vit at jeg setter stor pris på at dere legger igjen kommentarer her hos meg. Tusen takk!! :)

6 comments:

Aud said...

Åh, så fint kort du har laget!♥♥♥
Det er neimen ikke enkelt å lage kort på bestilling når det stilles krav i tillegg... Du klarte det med glans!

Så artig at du syntes om de utstansede blomstene! Denne fikk du brukt veldig bra! Flott signaturstempel du har også! (Den swirlen som er under navnet ditt er det jeg som har laget til Lisbet/Krumelure) *hi-hi*

Fikk 'guidet' en kunde til butikken din i dag, hun var på utkikk etter et bestemt stempel, som jeg hadde lagt merke til at du har! =D

"Hermine" said...

Så flott kort! Likte fargene veldig godt :) Håper det er i orden at jeg legger inn en link til deg fra bloggen min... :)

Marte said...

Nok en gang et flott kort fra deg, kreative Kristin ;)

vært en tur inne på lissies desing, og ser hjertestemplene du har brukt. Fine! :) Hvordan har du laget "stingene" i mellom?

Vi snakkes snart, gleder meg til åpning av din butikk!

Klem fra Marte

stempelglede said...

Så herlig og fint kort du har laget! Jeg tenker jenta som skal få kortet blir glad!

Klem fra Gunhild

gudrun said...

Så hærlig kort du har lagd!
Og tusen takk for superduper-koselig kommentar på bloggen min!! :)

Marte said...

Tusen takk, og takk det samme søte du! :) Haha, jeg trodde ikke det gikk an å få an så rette og jevne sting jeg... Skjønner jeg må terpe litt på tolmodigheten :P