Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, February 17, 2008

Helgeslutt

Sukk, helgene flyr så alt for raskt. Nå er det jammen meg søndagskveld allerede.

Denne helgen har vi ikke hatt besøk, ei heller har vi vært borte. Så med andre ord har vi slappet av her hjemme. Og det har vært deilig. Vi har gått lange turer med hunden, og skikkelig koset oss som familie.

Det er vinterferie for guttene. I år har vi bestemt oss for å tilbringe den her hjemme. Som regel har vi reist til Rondane på hytten til svigers, men som sagt så droppet vi det i år. Men det skal nok bli skiturer likevel. Vi har relativt kort vei til både bortoverski- og nedoverskimuligheter. Og det skal bli kjekt å kunne gå på kino en kveld eller to med guttene også.

Ellers blir det litt jobbing med diverse kort. Jeg har mottatt en del bestillinger både på kort og innbydelser. De sistnevnte er ferdige og jeg er også ferdig med ett av fem bursdagskort. Har heldigvis litt tid igjen på meg før de må være ferdige.

Dessuten må jeg jobbe med noe annet nytt og viktig!! Jeg har bestemt meg for å kjøre løpet helt ut med butikk!!! Ikke bare nettbutikk altså. Min kjære mann og jeg har vært og sett på et lokale som kommer til å passe kjempeflott. Beliggenheten er ikke midt i smørøyet som man selvsagt kunne tenkt seg. Men vi begge mener at det kan bli bra likevel. Og jeg gleder meg sånn!! Jeg håper at dette kommer til å fungere. Det blir beinhard jobbing. Alt kommer til å falle på meg. Mannen min er veldig stor støtte for meg, men han har sin jobb å passe på og han har ikke noe mer peiling på butikkdrift enn jeg har. Jeg gir meg selv ett år fra åpning av butikken til jeg bestemmer meg for om jeg skal gå videre eller legge inn årene. :-)

Nå ønsker jeg alle som titter innom bloggen min en fortsatt god kveld, og en fin vinterferie for de som skal ha det. Klem fra meg :-)

4 comments:

Jorunn said...

Heisann!

Oij, nå er det jammen lenge sidan eg var innom her. Du verden så masse flotte kort du har trylla fram sidan sist! Lekre fargesammensetninger og oppsett på korta dine!

Gratulerer med DT plassen his Lissie Design!! Ikkje rart du vart plukka ut, du lager nydelgie kort! :o)
Gleder meg til å sjå DT korta dine!

Så spennande med butikk også. Gleder meg til å følge med på den! Rekner med det kjem ei nettadresse her snart, sidan du skulle satse på nettbutikk også!

Takk for koseig kommentar og besøk i bloggen min!
Kjem snart en tur innom deg igjen!

klem,
Jorunn

Linemor said...

Hei!Så koselig at du hilste innom:)
ska si du lager fine kort!

Marte said...

Takk,det var koselig! :) Det er så deilig med kommentarer, haha - jeg lukker mailen fort så jeg ikke ser hva det står, for så å gå inn på bloggen å se på kommentaren :P

Ser du bor på Slependen, er du med i noen "kortklubb"? Jeg ønsker å komme i kontakt med jenter som vil møtes å ha kosekortkvelder :) Kunne du være interessert i det?

Klem

Marte said...

Perfekt! :) Jeg skal si ifra, jeg gleder meg!!