Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, February 20, 2008

Invitasjoner

For ca. 1 1/2 uke siden fikk jeg en bestilling på noe som skulle bli invitasjoner til pysjparty for en sjuåring. Jeg hadde akkurat mottatt det nye 'Jon Blund'-stemplet fra hÄnglar&stÄnglar, og fant ut at det bare måtte være midt i blinken for dette oppdraget. Det er greit når man får brukt stemplene på denne måten, for da legaliserer det kjøpet av det :)
Kunden ønsket å bestille hele 14 stk. med det samme motivet. Jeg har etter hvert blitt ganske flink til å masseprodusere innbydelser (lang trening med egne barns bursdagsinvitasjoner). Likevel kan jeg ikke akkurat si at jeg er særlig glad i disse oppdragene. De blir liksom så kjedelige. Jeg kan jo ikke pynte for mye for da må jeg gjøre det samme på alle kortene. Dessuten bør designet være såpass enkelt at det ikke tar for mye tid å lage hver detalj.
Ettersom de aller fleste av kortene mine blir til mens jeg jobber så er det ikke bestandig like enkelt å gjøre få ting raskt unna. Dessuten er jeg virkelig pirkete. Jeg må ha alt perfekt for meg og mine øyne. Det kan for andre være detaljer som de overhodet ikke legger merke til. Men, men...
Her er alle 14 invitasjonene: Forsiden:
Innsiden:
Baksiden:
Nå gjenstår det å se om mottakeren liker dem! :)

2 comments:

Aud said...

Kjempeherlige kort! Så gjennomførte fra begynnelse til slutt! Masse jobb du har lagt ned! =D

Marte said...

Herlig innbydelse! Dette liker jeg! Stempelet inni var veldig smart, hvor er dette fra? :)

Klem