Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, February 28, 2008

LO

Jeg har fått litt dilla på å scrappe. Joda, jeg har en del kort jeg må lage også! Men jeg har på en måte hatt behov for å gjøre noe annet. Det har blitt så mange kort i det siste at jeg har hatt mest lyst til å gjøre noe jeg ikke gjør til vanlig.


Jeg har tatt så utrolig mange bilder som bare blir lagret på harddisken og kanskje jeg skriver ut et og annet bilde for å gi til andre. Selv har jeg ikke beholdt papirkopier av noen bilder de senere årene. Nå har det bare boblet over av behov for å gjøre noe med de mange flotte bildene jeg har tatt. For jeg er fornøyd med de bildene jeg tar. De betyr mye for meg.

Men samtidig er jeg litt tilbakeholden med å gjøre noe med de fine bildene jeg har tatt. For jeg får litt prestasjonsangst. Det må jo bli bra aller første gangen.... eh... vel, det er bare slik jeg er. Så for å få øvd meg på scrapping og samtidig gjøre noe som ikke er så farlig så har jeg tatt et bilde av noe så enkelt som tøflene mine. Historien er at jeg bytter ut gode, gamle filttøfler til nye og lettere tøfler. Et morsomt minne for meg senere. Kanskje ikke så morsomt for de andre, men altså nå er det meg og min historie som skal i fokus.
Jeg har brukt blomsterstempler fra Aud Design. Rub-ons fra ukjent produsent (kjøpt på Nille). Journaling-tagen oppe i hjørnet er clearstamps fra Autumn Leaves (Doodle tagged) og selges i nettbutikken min. Pyntepapiret er fra Autumn Leaves (Powerhouse) og selges også i nettbutikken min. Bokstavene har jeg klipt ut fra samme papir.

2 comments:

Aud said...

Denne ble kjempefin, Kristin! Koselig/artig tema også! =D Kjenner igjen følelsen når man ikke har lyst til å skille seg av med ting som har vært trofaste følgesvenner i flere år... Jeg får ennå et lite stikk i hjertet når jeg tenker på min første bil, lille blå - en Nissan Micra - den var så god å ha! *snufs* Men ikke særlig pratisk når jeg ble mamma og trengte plass til ungene baki... ;o)

Ha ei god helg!

- og så ser jeg vel bidrag til utfordringen min snart fra deg! =D

Marte said...

Hei igjen kjære Kristin.

Leser ut ifra din profil at du driver med lappeteknikk? Du skjønner, jeg drømmer om å lage mitt helt eget, spesielle lappeteppe! :P Har ALDRI gjort det før, og lå å diskuterte hvordan man i det hele tatt skal få rutene kvadratiske med Ronny her om kvelden. Haha. Som du skjønner, er jeg virkelig blank på området - men idèen er der! Kunne du hatt lyst til å lære meg å sy en kveld? :)

Godklem fra meg