Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, February 04, 2008

Scrapping

Jeg har scrappet for aller første gang. Sånn på skikkelig papir og det hele, altså. For jeg har alltid gjort noe spesielt med albumene mine, men jeg har for det meste tegnet, skrevet og limt inn billetter og annet papir. Jeg har elsket å ordne i albumene mine, men altså ikke sånn at det kan kalles scrapping av idag.
Før nå. Nå har jeg prøvd meg på en super-enkel LO. Jeg er likevel stolt og fornøyd. Så får jeg heller jobbe meg opp litt erfaring på dette feltet slik at sidene mine blir litt mer spesielle etterhvert.
Jeg har allerede planer for neste LO, men jeg må liksom jobbe med det når overskuddet og tiden gir meg muligheter.

1 comment:

Anita Hagen said...

Oi oi oi, har har det skjedd MYE siden sist jeg var innom. MASSEVIS av lekre kort. Aldeles herlig Kristin. Også nå LO.. jeg er imponert. Denne var jo kjempefin. Så herlig å scrappe vov'ern *smelt*

ha en superfin mandag videre og TUSEN millioner takk for alle herlige kommentarer i bloggen min.

Klem Anita