Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, February 01, 2008

Vinter

Da vi gikk tur sist søndag tok jeg en del bilder, bl.a. dette av en sykkel som lå slengt i grøfta. Den var så full av rim at jeg syntes den så litt ensom ut. Jeg måtte selvsagt ta bilde av den. Dessverre er ikke vinteren like fin her i dag. Det har sluddet og regnet om hverandre. Da jeg gikk tur med hunden kl. 7 i morges så snødde det kjempesnøfiller. Men i løpet av de 40 minuttene jeg gikk ute så gikk det over til regn. Morsomt.

Jeg var heller vred på været i går ettermiddag. Da jeg skulle hjem etter å ha kjørt eldstemann til tubaøvelsen så ble jeg jammen meg sittende fast med bilen på tvers i en oppoverbakke. Det var så glatt at jeg ikke kom opp bakken og skulle rygge ned igjen. Men da begynte jeg å skli, og ettersom bakken går i en sving som heller veldig innover så ville ikke bilen holde seg rett på veien, men skled altså til jeg sto helt på tvers. Heldigvis kunne mannen min hjelpe meg med å strø sand og dytte litt slik at jeg til slutt fikk bilen løs.
Resten av dagen holdt jeg meg trygt innendørs. Jeg ville ikke ut på glattisen noe mere den dagen!!

1 comment:

Desiree said...

Huff det brakte minner hos meg også det å rygge og gli på glattisen med bilen. Bare jeg var ikke like heldig som deg, min bil bare gled inn i en parkert bil og bulket den....
Så flink du er til å pynte inne kortene dine, er selv blitt litt flinkere men det er enda litt igjen.