Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, March 01, 2008

DT kort Lissie Design #3

Nytt bestillingskort til samme jente som forrige gang. Altså 7 år gammel, ikke barnslig, men likevel feminint.
Jeg har brukt hÄnglar&stÄnglar-motiv. Hunden er fra Magnolia. Det samme er solen. Diecuts-blomsten er QuicKutz Revolution og jeg har fått den fra Aud. (Tusen takk, kjære!) Blomstene er fra Bazzill Basic Papers og selges i nettbutikken min. Pyntepapiret er fra BoBunny "Garden Chic Baroque, og selges i nettbutikken min. Strassteinene i midten av blomstene er fra Doodlebug Design og selges også i nettbutikken min. Jeg har brukt tre stempler fra Lissie Design her på fronten og det er "Gratulerer med dagen!" som er stemplet på pyntepapiret, og to bakgrunnsstempler (stripete og prikkete). Motivene er malt med Twinkling H20. Slørsløyfen på tagen som jenta holder er fra nettbutikken min. Innsiden. Jeg har brukt en tag og konvolutt som er laget med QuicKutz Revolution. Det samme er den store blomsten (også fått fra Aud!) De små blomstene er fra en Marvy Uchida punch som selges i nettbutikken min. Strassteinene er fra Panduro. Slørsløyfen er fra nettbutikken min.
Tagen. Jeg har stemplet med tall-stempel fra AutumnLeaves. Stjernestemplet er fra Lissie Design. Jeg har valgt å stemple sju stjerner som symbol på at jenta blir sju år.
Baksiden. "Håndlaget stemplet" er fra Kort&Godt Hobby (det er ikke det samme som min nettbutikk!). Stjernene er de samme som på tagen, altså fra Lissie Design. Jeg har valgt å markere sju av stjernene med glitterlim fra Panduro. Blomsten er fra Bazzill og er den samme som på forsiden (selges i nettbutikken min). Inni blomsten er det strasstein fra Panduro.

1 comment:

Aud said...

Åhhh, supernydelig kort!♥

Takk for at du vil være med på utfordringen min!

Klart du kan bruke det som DT kort!