Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, March 04, 2008

DT kort Lissie Design #5

Nytt kort med stempler fra Lissie Design. Og et bestillingskort for en 60 åring som visstnok er en skikkelig bestefar. Jeg legger også inn kortet i Auds favoritt-utfordring. På kortet har jeg nemlig brukt noe som for tiden er en av mine favoritter, nemlig blomster. Ellers er jo det å lage kort generelt en favoritt-hobby for meg.

Forsiden. Jeg har brukt farger som er ganske uvanlig for meg, men som jeg syntes passet til en som liker bestefarsrollen. Innsiden, med stempler fra Lissie Design.
Baksiden, med mitt favoritt personlige stempel :)
Konvolutten, med sommerfuglen som er en favoritt akkurat nå.

Håper alle som er innom bloggen har en flott dag. Jeg har det herlig når været er så fint som det er nå. :) Da blir jeg i så godt humør :)

Klem fra meg.

4 comments:

Aud said...

Du er bare sååå flink! Utrolig fint fargelagt og nydelig opplegg på kortets alle sider, til og med konvolutten var stilig! =D

Da er det bare å sette seg med kryssede fingre og tær og vente på trekningen på søndag! ;o)

Takk for din flotte deltagelse i utfordringen!♥

"Hermine" said...

Så flott kort - jeg synes herrekort er vanskelige å lage, men dette var nydelig!

Marte said...

Må innom bloggen din hver dag å titte etter nyheter :) Blir så inspirert av innsiden av kortene dine - ekstra kvalitet med en forseggjort innside synes jeg!

Godklem

Jorunn said...

Heisann!
Så flott bestefars-kort! herlige farger og stilig med måten du hadde plassert navnet hans på!!

Pynter du konvolutten også??????????? Wow, det står det respekt av!
Eg pynter også alltid på innside og på bakside, men sjelden eg orker å scanne alt, men konvolutten den har eg ikkje tenkt på en gang.... Hmmm...nok en ting å ta tak i når døgnet får fleire timar!

Ha en fin fin kveld!

klem,
Jorunn