Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, March 29, 2008

DT kort Lissie Design #7

Her har jeg prøvd meg på et nytt kortformat igjen. Det er litt morsomt å prøve noe nytt. Igjen har jeg kopiert et kort jeg mottok fra Mucmore for noen uker siden.

Kortet består av selve kortet og et 'magebelte' som er som en lås for å holde kortet lukket. Jeg har pyntet kortet med stempler fra Lissie Design (tekst x2 og sommerfugl).

Så tar man av 'magebeltet' og man kan åpne kortet. Inni har jeg brukt et stempel fra Ditten&Datten på venstre side (selges i nettbutikken min). I midten er det et motivstempel fra PennyBlack (jeg bare elsker den katten!). På høyre siden har jeg pyntet med stempel fra Lissie Design og ellers gjort plass til personlig tekst.

På baksiden har jeg pyntet 'magebeltet' med mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.

Pyntetpapirene jeg har brukt selger jeg i nettbutikken min.
Ha en fin dag alle sammen :)

Klem fra meg!

6 comments:

Lise said...

Hei! Jeg må nesten få adressen din, slik at jeg kan sende deg en gave etterhvert.. :) Linker til deg med det samme, om det er greit. :)

neeta said...

Utrolig stilig kort, nydelige farger! :)

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

Hanne said...

Så flott og morsomt kort! Liker å finne andre løsninger enn de jeg vanligvis bruker, og dette likte jeg. Gode farger og flott papir - må nok ta en tur innom nettbutikken din snrt, ja - selv om jeg har erklært innkjøpsstopp på mønsterpapir det siste halve året ;)

Linemor said...

Hei takk for komentaren på siden min...kjempeartig kort atter igjen:)
Klemz

Aud said...

Så nydelig og kreativt kort! Gøy å se litt annet enn 'satandard 15x15 kort'! ;o)

Heidi said...

Nydelig kort med nydelige farger!