Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, March 30, 2008

DT kort Lissie Design #8

Et nesten likedan kort som det forrige kortet. Jeg måtte gjøre det raskt og effektivt for å få to kort ferdig i en fei. Har forandret litt på teksten på 'magebeltet', og det ene pyntepapiret er byttet ut. Jeg selger også dette i nettbutikken min. Innsiden er nesten helt lik, bortsett fra andre farger på PennyBlack-stemplet. Og selvsagt annet pyntepapir.
Baksiden.
Vel, det var ikke så mye nytt, men litt...

Ha en fortsatt god søndagskveld, og ha en god uke!
Jeg har forresten oppdatert nettbutikken med flere varer. Håper det er noe for enhver smak der!


Klem fra meg :)

4 comments:

Heidi said...

Kjempelekkert dette også. Blått er bare nydelig. Det stempelet er kjempefint,og du har farvelagt det lekkert!

Klem

Hanne said...

Hei på deg, Kristin. Du har vunnet en pris -!- som du må gå til bloggen min for å motta :)

klem fra Hanne:)

Heidi said...

Hei igjen. prøvde å sende deg en mail men fikk den bare i retur. Kanskje du kan sende meg en på heidir@broadpark.no også får jeg prøve å se om det funker på returen?

Klem

~ Skorpion ~ said...

Så nydelig kort du lager, flotte stempler / motiver du bruker også ;)