Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Tuesday, March 25, 2008

DT Lissie Design #6

Nytt bursdagskort. Denne gangen til min nevø. Han heter Bjørn, og han elsker dyr. Vel, til en dyrekjær gutt med et dyrenavn så bare måtte det bli et kort med dyr på. Isbjørnen er egentlig et strykesy-merke for å ha på klær. Jeg syntes det passet veldig godt til min nevø!

På forsiden har jeg ellers brukt ballongstempel, tekststempel og bakgrunnsstempel (prikker) fra Lissie Design. Bakgrunnen er embosset med hvitt og klart pulver. Sirkelen rundt bjørnen er QK og jeg har fått den fra Aud (tusen takk igjen). Jeg har på innsiden av kortet brukt tekststempel, motivstempel og ballongstempel fra Lissie Design. Jeg har dessuten brukt en av de mange flotte stemplene jeg har fra Aud Design i det ene hjørnet.
Baksiden av kortet er slik. Jeg har brukt hodet til et bamsestempel fra Lissie Design. Og det samme ballongstemplet som på forsiden og innsiden (Lissie Design). Pluss enda et av Aud Designs poststempler.
Vel, det får være nok for denne gangen. Jeg bare må stikke. Jeg venter leveranser til butikken min i dag, og jeg bare må innom posten for å sende de siste bestillingene fra nettbutikken min.

Jeg håper dere alle får en super dag. (Her har vi fått vinter nr. 2. Hurra..... eh, vel, ikke helt der, nei. Hadde håper på våren, nå!! Men likevel er humøret på topp!)

Klem fra meg :)

3 comments:

Maria said...

Hei Kristin!
Å - så spennende at du skal starte butikk!! Så det her og måtte bare følge linken........
Kos kort du har laget til nevøen din også da.
Paris er herlig og håper dere hadde det bra!
Så herlig bilde av Ranja i trappa da:-)

Hanne said...

Et nydelig kort du har laget - morsomt med bjørnen som kommer krypende ut av hiet sitt :) Så spennende med ny butikk - så modig du er! Hvor på Hosle ligger den? Jeg bodde på Lijordet 2001-04, og når vi besøker gamle kjente, hadde det jo vært gøy å stikke innom :) Lykke til!!!
klem Hanne:)

Aud said...

Helt superflott kort!♥

Høres ut som spennende tider med butikk!