Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Sunday, March 02, 2008

Favoritt-utfordring

Jeg har laget et kort til utfordringen i Auds blogg. Den går ut på at man skal lage et kort med favoritten sin. Favoritten kan være farge, stempel, teknikk, ... Du velger. Jeg har laget et kort med favoritt-stempelet mitt. Damen er og har vært yndlingen min blant alle stemplene jeg har. Jeg har brukt det på mange kort før også. Og favoritt-fargen min. Den er utvilsomt rød. Jeg er ikke flink til å bruke farger på klærne mine, går for det meste i sort. Men har jeg et innslag av noe annet så er det ofte rødt. Det er en sånn gladfarge. På forsiden har jeg brukt sommerfuglstempel fra Lissie Design på bakgrunnen. Det er stemplet med to forskjellige blekk. Den ene typen er litt skimrende og vises litt dårlig her på bildet. Bak damen er bakgrunnen stemplet med blomsterstemper fra Autumn Leaves (de selges på nettbutikken min). Jeg har også brukt et swirlstempel fra Aud Design under blomstene. Blomstene er forrsten fra Panduro. Bokstavene er QK-Sophisticated, det samme er tallene. Der har jeg hatt mye glitterlim på.
Innsiden er pyntet med swirl fra Aud Design, sommerfugl og tekst er fra Lissie Design. Det er tegnet røde streker imellom.
Baksiden er pyntet med det samme sommerfuglstemplet i Versamark og en type kritt-blekk jeg ikke husker navnet på i farten (Options eller lignende?). Det personlige stemplet er laget av Scrapmagasinet.
Konvolutten er pyntet med det samme sommerfuglstemplet jeg har brukt ellers på kortet.

Dette kortet er også DT-kort Lissie Design, #4. Og det er et bestillingskort til ei dame som blir pensjonist og som elsker å kose seg med tilværelsen generelt. Da er det herlig med denne damen som danser.

Ta-ta for now, ha en god søndag!

4 comments:

Aud said...

Herlig kort med knallfin farge! =D
Så flott med nok et bidrag til utfordringen!
Godt å se at noen er litt produktive på kortfronten, selv har jeg stort sett bare fargelagt motiver, og så kommer jeg ikke videre... ;o)

Inger Marie said...

Nydelig kort i en utrolig herlig farge.
Denn dama er bare så stilig, digger det stempelet.

Ha en fin ny uke

God klem

Marte said...

Nok en gang er jeg inne å henter inspirasjon hos deg! :)

Har forresten tagget deg til en liten lek..

Hanne said...

Heisann! Som temmelig fersk blogger synes jeg det er veldig morsomt å følge linker, for så plutselig å havne på sider som dette, som er så utrolig flotte! Her har jeg funnet virkelig mye fint, og håper jeg kan legge inn en link til deg? Jeg likte spesielt godt det røde kortet du har laget til Auds utfordring. Godt gjort å få til et så harmonisk kort med så knall farge!