Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, March 27, 2008

Konvoluttkort

Jeg mottok for noen uker tilbake et kort laget fra noen hos Muchmore. Jeg forelsket meg straks ideen om kort og konvolutt i ett, og selvsagt måtte jeg kopiere det.
Her er min variant. Et kort til min nevø som ble myndig i påsken. Så åpner man...
...og slik er innsiden helt utbrettet. I konvolutten la jeg pengegaven.
Baksiden.
Kortet ble heldigvis godt mottatt, og jubilanten ringte og takket så mye (det varmer ekstra mye når de gjør det!) :)
Her ser det ut for at vi får en strålende dag. Solen skinner allerede. Morgenturen med hunden ble unnagjort med godt humør pga. det nydelige været. Men det er skikkelig kaldt med minus 7 grader :(
Ha en superflott dag alle sammen. Jeg skal jobbe litt mer i butikken min. For dere som er interessert i å ta en tur når den åpner så ligger den i Wilh.Wilhelmsens vei 47 på Hosle (Bærum). Alle er hjertelig velkomne!!
:) Klem fra meg!

10 comments:

Hege-Annie Simonsen said...

Så flott, med kort og konvolutt i ett!! :o)

Fikk lyst til å lage ett sånt! Hva er målene? Finnes det noen "oppskrift"?

:o)

Marte said...

Hei Kristin! :)

Så herlig kort! Vil som Hege-Annie gjerne høre om det finnes en oppskrift? Dette var smart!

Hvordan går det med forberedelsene til butikken? Og når er åpningen? Tenkte å prøve å få det med meg..! :)

Klem fra meg

Marte said...

Send meg navn og adresse på min mail, annemartecarlsen@hotmail.com..

Gleder meg til å lage noe hyggelig med deg i tankene! :)

Følger med jevnlig på hjemmesiden din - skal prøve å få med meg noen treff og kurs! :) Gleder meg!

Lise said...

Så smart! Det blir en ide som kan tas med til en senere anledning! ;-)

Linemor said...

Hei:)
Så stilig det der var gjort!Noe jeg må ta med meg...stiller samme spørsmålet jeg også...fins det en mal?
klemz:)

Hanne said...

Råstilig - og så utrolig smart! *noterer denne i den kreative boken*

Egentlig ble du den fjerde som la igjen en kommentar, men jeg har nå lyst å sende deg en gave likevel, i anledning av din nyåpnede butikk (hurra, så flink du er!) Jeg har mange kjenninger og gode minner i bøtter og spann fra det området der, og håper det går finfint med etableringen din!

Send adressen din på e-post - hanne.skogvold@ntebb.no, så skal jeg sende deg noe fint :)

Inger Marie said...

Så stilig kort, likte godt den brette teknikken du har brukt :)
Det ble stilig!!
Og så herlig å se bilder fra Paris, den berg og dal banen sto jeg over..hihi
Men guttungen var i fyr og flamme etter at han hadde tatt den.
Det var mega karusell!!

Ha en god helg!!

God klem

Aud said...

WOW! Det var et kjempestilig kort!!!

Claudia said...

fabulous - love this special fold

Kristine said...

Dette kortet var jo kjempestilig!