Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, March 22, 2008

Lenge siden sist

Ahhh, Paris. Ja, det er allerede et par uker siden vi var der. Vi hadde en kjempefin tur. Guttene likte seg der, og vi voksne har allerede vært der såpass mange ganger at vi forlengst har funnet ut at vi liker oss der!

Den første dagen dro vi hjemmefra såpass tidlig så vi fikk tid til å traske rundt i byen en god del. Men aller først måtte vi spise lunsj. Vi voksne måtte kose oss med litt vin for vi var jo tross alt i Frankrike! Våren hadde kommet litt lengre i Paris enn hjemme i Norge. Jeg er veldig glad i å knipse bilder av alt mulig og her har jeg foreviget de nydelige Magnolia-knoppene på et tre vi passerte.
Notre Dame de Paris sto på listen over ting guttene ønsket å se disse dagene. Jeg var jo i Paris i september i fjor så jeg hadde knipset ganske mange bilder av katedralen da. Nå nøyde jeg meg med å ta bare dette bildet. Det er altså fra noen av de mange figurene på taket. Det var skikkelig surt og kaldt i storbyen de dagene vi var der. Vinden blåste surt og vi hadde til og med litt regn. Disse fuglene fanget min oppmerksomhet der de satt i et tre like utenfor Notre Dame. De så skikkelig oppblåste ut :)
Jeg har vært så mange ganger i Paris nå at jeg har ikke tatt noen av de vanlige turistbildene denne gangen. Vel, det ble noen få, men det var mest for å oppmuntre guttene til å knipse egne bilder.


No comments: