Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, March 01, 2008

Min sønn har laget kort

Jeg prøver å la mine sønner selv lage kortene de skal gi til vennene sine når de skal i bursdag til dem. I går var min eldste sønn invitert til en 12-årsdag, og da måtte han jo sette seg ned og lage kort igjen. Foran han på pulten min sto det siste kortet jeg hadde laget (halvferdig) og han ble litt fascinert at måten jeg hadde laget det på. Han ønsket å gjøre noe som ble likt det. Derfor er nok dette kortet likt det siste kortet jeg sendte inn til LissieDesign. Men det er morsomt å se hvor forskjellig det blir med andre farger, litt andre stempler og slikt. Her er resultatet:

På baksiden lagde jeg en "håndlaget av"-lapp som han kunne skrive navnet sitt på.

No comments: