Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Saturday, March 22, 2008

Nye bilder fra Paris

Eiffel-tårnet 'by night'. Det var en flott opplevelse å streve seg opp trappene i Eiffel-tårnet i fullt dagslys, og så mens vi var der oppe så begynte det å mørkne. Det var litt av et syn å se hele Paris i nattbelysning! Det var mye grå-vær de dagene vi var der og derfor ble Triumfbuen sett i overskyet vær. Men det er den likevel, og den er litt av et syn.
Disneyland var et 'must' ettersom vi hadde med oss guttene. Det første vi gjorde var å ta denne berg-og-dal-banen. Vi var kvalme lenge etterpå!!!
Mange bilder ble tatt, men jeg legger ikke ut flere her. Dette får være en smakebit for dere som fortsatt ikke har vært i byen eller dere som lengter tilbake. :)

Ha en flott påskeaften her hjemme :) Klem fra meg!

3 comments:

Linemor said...

Åh,kjempekult bilde av eifeltårnet!
For å vende bildet må en vende det før det settes inn på bloggen.Dvs at når du har bildene forran deg,høyreklikk på bildet og det skal da dukke opp: vend bilde på listen der...det har fungert for meg....
Klemz

Marte said...

Høres ut som dere har hatt en hyggelig tur til Paris, igjen! :)

Jeg begynner å kjenne meg veldig klar for å korte litt en kveld, er du klar?

Godklem fra Marte

Jorunn said...

Heisann!!

Hlyres ut som de har hatt en flott tur, tross litt surt vær!!
Har endå ikkje vært i Paris, men i andre byer i Frankrike og det er eit flott land. Paris må nok på reiselista ja...;o)

takk for koselig kommentar i bloggen min!
Og den signaturen er enkel å få til gitt...
Her er adressa der du lager den og får kode til blogger og evt. forum du er med på....
http://www.mylivesignature.com/index.php

ha en fin dag!!

klem,
Jorunn