Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Thursday, March 06, 2008

Paris

I fjor høst skulle vi fire reise til Paris for å feire 11-årsdagen til sønnen i huset. Billettene og leiligheten var bestilt og betalt, og vi gledet oss veldig. Men så dukket det opp så utrolig mye viktig for sønnen vår å være med på gjennom skole, korps og her hjemme, så vi utsatte hele turen. Vi greide å få nye billetter og samme leilighet til nå i mars for en minimal ekstra kostnad. Hurra! Sånn er det når man ønsker å få med seg alt som skjer.

Nå har de fem månedene gått siden alt dette skjedde, og nå er turen endelig her! Imorgen tidlig reiser vi til Paris. Jeg gleder meg skikkelig. Guttene gleder seg nok enda mer, for endelig skal de få oppleve Disneyland Paris, Eiffel-tårnet, Notre Dame,....

Jeg håper vi er heldige med været. Da kan vi traske gatelangs og nyte livet der nede. Herlig!!

Jeg kommer ikke til å være tilbake før sent mandag. Mettet av inntrykk, og med hundrevis av bilder på kameraet. Jeg skal ta med meg et fullt oppladet batteri og en tom minnebrikke til kameraet slik at jeg er klar til å knipse ivei.

Gleder meg, gleder meg, gleder meg.... :)

Jeg håper alle som er innom bloggen er like fornøyde med livet som jeg er :) Ha en super dag! (Her skinner sola og livet er virkelig herlig!)

Klemmer fra meg! :)

7 comments:

Linemor said...

Åh...dere må ha god tur og gleder meg til å se bildene:)

Inger Marie said...

Heisann og tusen takk for utfordringen og for hyggelig hilsen...stor klem.
Ååå så gøy dere skal få det.
Vi var der i høstferien og det var bare helt fantastisk...
Gleder meg til å få høre hvordan dere har hatt det.
Nydelig kort under her også.
Du er så flink!!

Kos dere masse på tur!!

God klem fra Inger Marie

Aud said...

Oj, så herlig! =D
Kos dere masse i Paris!
GOD TUR!

Jorunn said...

Ååå så herlig! Kunne godt tenke meg en Paris tur akkurat no!
Håper været er flott og de får en koselig tur!!

Takk for besøk og hyggelig kommentar i bloggen min!
Det tekst-stempelet du spurte om er stempelglede ja! Masse herlige stempler Gunnhild lager!

Klem,
Jorunn

Marte said...

Blir spennende å få høre hva du har opplevd i herlige Paris! :) Gleder meg!

Maria said...

Håper du / dere har hatt det knallfint i Paris. Jeg synes byen er helt fantastisk, markeder, severdigheter, mat, drikke, atmosfære...
Gleder meg til du legger ut masse bilder!!!
Klem.

Anita Hagen said...

Men gud så herlig. Håper virkelig at dere har hatt en helt fanastisk flott tur.

Ha en super dag videre Kristin!

klem Anita