Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, March 28, 2008

Superhyggelig overraskelse til dere der ute :)

Jeg var så heldig å komme som tredjemann til Martes blogg, og dermed kan jeg vente meg en liten overraskelse i posten fra henne :)

Nå må jeg bare gjøre det samme tilbake til noen av dere superhyggelige bloggere som er innom bloggen min. Dette er en flott anledning til å gjøre noe ekstra hyggelig tilbake til dere :)

De tre første som kommenterer på bloggen min får en gave av meg, kjøpt eller hjemmelaget, innen 365 dager. De må også sende "pay it forward" videre i sin blog. Heng på :)

Ha en flott dag videre!
Klem fra meg




5 comments:

Hanne said...

Vet ikke hvilket nummer i rekken jeg blir nå, men håper selvsagt å rekke å bli blant de tre første :)

Ønsker deg samtidig masse masse lykke til med åpning av butikken din!! Ligger den forresten på hjørnet der hvor Bispeveien krysser Wilh. Wilhelmsems vei?

Hanne said...

... og så glemte jeg jo å si at du må gjerne bruke idéen med bordkortene mine til kurs. Det er vel mye derfor vi blogger - for å dele med og låne av andre...?

klemmer fra Hanne

Aud said...

Heisann!
Ser ut som jeg blir nr. 2...?
=D =D =D

Hege-Annie Simonsen said...

Så morsomt! :o)
Men jeg har ingen blogg... Ikke foreløpig, iallfall, men kanskje en gang i framtida!!! Så da hjelper det vel ikke å være med på dette?...

Mvh Hege

E-post: hegeas@start.no

Heidi said...

Slenger med en kommentar jeg også. Du har masse fint på siden din.

Klem