Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, March 28, 2008

Tusen takk

"That's what friends are for..." synger Dionne Warwick. Og det er så sant som det er sagt.

Jeg har hatt problemer med å snu noen bilder som ble liggende på siden her i bloggen. Aud forbarmet seg over meg og sendte meg bildene i en mail i korrigert tilstand!! Nå var det bare for meg å legge dem inn her i bloggen i stedet for de som lå på siden. Tusen takk, Aud!! Det kaller jeg en god venn, en som tar seg tid til andre!!
Jeg fikk også tilsendt en liten oppskrift på hvordan jeg skal gjøre det i framtiden når det gjelder snuing av bilder, og gjett om det har funket, da. Nå har jeg greid å snu bildet av isbjørnkortets innside også.

2 comments:

Aud said...

Bare greit å kunne være litt til hjelp!
Så fint at du fant ut av bilderedigeringen selv også! =D

Ha en strålende helg!♥

Stjerneglimt said...

Hei!
Koselig med hilsen i blog'en =0)
Fin hund, ser riktig god ut!
Likte godt "konvolutt-kortet"!
Er det greit at du blir lagt til listen min?