Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, April 30, 2008

Bestillingskort - Konfirmant

Jeg har fått en del bestillinger på konfirmantkort. Jeg fikk her beskjed om at mottakeren var ei sporty jente, og at kortet derfor ikke skulle være for søtt.

Det er ikke bestandig like enkelt å velge farger. Jeg har fått inn noen lekre papirer fra Papirdesign og blant dem var det et som var beregnet på jente-konfirmant. Det er en del brunt i dette papiret, men med innslag av bl.a. lilla. Derfor går hele kortet i lilla-toner, og bittelitt brunt og svart.

Igjen har jeg lekt meg med Bella Brush-stemplene. De er bare skikkelig lekre. Jeg lover å legge dem ut i nettbutikken snart, men er det noen som er interessert så er det bare å ta kontakt med meg her i bloggen min :) På innsiden har jeg satt inn en konvolutt for å ha pengegaven i.

Jeg fikk en telefon fra han som kjøpte kortet etter at mottageren hadde fått det, og det var så koselig å høre at det ble mottatt med jubel!!

1 comment:

Lim said...

Is the same "form" or "style" but they all looks differents. They are beautiful!!. I love them!. Your color combination is amazing!
Great job!
Hugs,
Lim.