Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Friday, April 18, 2008

Bursdagskort til 6-åring

Jeg har en niese som fyller år nå på søndag, og selvsagt må hun få et kort sammen med gaven! Jeg klarte ikke å styre unna de flotte stemplene Rachelle Anne Miller har designet, og som jeg selger i butikken min, Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks. Jeg har fargelagt med fargeblyanter, og jeg må si det gikk litt raskt unna der :I Jeg har også brukt noen av pyntepapirene jeg selger, det ene fra Doodlebug Design og det andre fra Treehouse Memories. Blomstene er stanset ut av en punch jeg selger i butikken min, 'Gigantisk Margeritt' (den er super-kjekk og jeg har brukt den mye). I midten av blomstene har jeg brukt en av de nye bradsene jeg har i butikken min. Den er stor og flott, og finnes i andre farger også. Stempelet med teksten er fra Ditten&Datten, kartongen er Bazzill Corduroy.
Innsiden er stemplet med bamsestempel fra Papirgleder og tekst fra Norsk Stempelblad. Baksiden har fått firkanter fra pyntepapiret jeg brukte på forsiden. I tillegg har jeg brukt Håndlaget av-stempel med prinsessekrone fra Papirgleder (og alt jeg har brukt her finner du selvsagt i butikken min :))

I dag er det en nydelig vårdag utenfor vinduet mitt og det er til å bli glad av :) Jeg har fått beskjed om at bjørkepollen-sesongen starter neste uke, og da er det vel bare å hive innpå med tabletter og astmaspray, og skalke alle luker... Men våren er en nydelig tid likevel :) Kan ikke begrave meg helt, selv om kroppen ikke liker seg!!


Vel, dere får ha en kjempefin dag, alle som er her og titter på mine kreative krumspring. Jeg er veldig glad for alle som er her inne og jeg jubler hver gang jeg får en kommentar :)


Klem fra meg :)

2 comments:

Hanne said...

Kjære Kristin, jeg ler så jeg rister når jeg leser beskrivelsene dine for tiden, for makan til aktiv markedsføring skal man lete lenge etter!! Hva du har i den butikken din *ler* Men det virker, for jeg har tenkt å handle hos deg i løpet av helga!

Håper du får en superduper helg. Sender en god og varm helgevaskeklem fra kalde Nord-Trøndelag :)

Og kortet var virkelig flott, det holdt jeg jo på å glemme å si. Skikkelig "nuskåt" :) De stemplene gjør virkelig susen, så det spørs nok om ikke de havner i handlekurven.

Heidi said...

Kjempefint Kristin-du er jo så kreativ!
Likerfargene du bruker.

Håper du får en fin helg.

Nattaklem fra Heidi