Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Monday, April 28, 2008

Herrekort

Jeg har laget et skikkelig herrekort. Stempelet jeg har brukt er "Filmhelt" fra Kort&Godt Hobby. Det bare passet helt midt i blinken til en herremann som fyller 70 år. Pyntepapiret jeg har brukt er Paper Damask fra Autumn Leaves. Blomstene er fra Bazzill. Jeg har brukt halvperler og glitterlim i midten. Teksten er stempel fra Norsk Stempelblad. Bokstavene og tallene er Vixen fra QuicKutz. Tagene er stanset ut med punchen Gigantisk bagasjelapp med revne kanter. Alle produktene finnes i butikken min Kort og godt - Kreative kort og scrapbooks. På innsidene har jeg stemplet med de nye Bella Brush-stemplene jeg har fått inn. De finnes i butikken på Hosle, og vil snart bli lagt ut i nettbutikken også. Den pakken inneholder en hel drøss med lekre clearstamps. Det er utrolig mange stilige stempler der, og jeg har virkelig forelsket meg i dem! Tekststempelet er fra Norsk Stempelblad.
Baksiden ble veldig enkel. Jeg brukte samme punchen som på framsiden, og stempelet er fra Kort&Godt Hobby.
Det er mandagsmorgen og jeg skal nå starte arbeidsdagen for fullt. Det blir en ganske kort arbeidsuke. Skal reise til Sunnmøre på torsdag for å være med i konfirmasjonen til en niese (på søndag), og det skal faktisk bli ganske deilig å koble ut litt. Jeg gruer meg til å ha på meg bunaden igjen, for jeg vet at den har krympet i skapet!! Men på skal den!!

Vel, dere får ha en flott start på uken alle sammen. :)

Klem fra meg :)

4 comments:

Kristine said...

Dette kortet var jo kjempestilig!

Heidi said...

Kjempelekkert herrekort dette ja. Ofte er det jo litt værre å finne på kort til gutta enn til damene. Men her har du virkelig kommet med en flott ide.

Klem fra Heidi

Marte said...

Hei du :)

Takk for koselig hilsen. Det var så inspirerende å være på messen, brukte litt for mye penger igjen.. hihi...

Så flott dette kortet var! Likte godt fargesammensetningen din!

God tur til Sunnmøre, skal bli godt for deg med en liten "ferie" nå! :)

Vi snakkes!

Godklem fra meg

Camilla said...

Wow!! De Bella Brush-stemplene du har inne i kortet var utrolig stilige. Sånne må jeg nok kanskje ha meg ja... Så flink du er til å dekorere hele kortet! Klem, Camilla