Spam comments

No spam comments will be shown in my blog. I have activated spam control on my comments so all spam will be deleted before they are published!

Wednesday, April 30, 2008

Konfirmantkort igjen

Nok et konfirmantkort. Her ser jeg at kameraet har fokusert på sløyfen og ikke selve kortet så derfor ser alt en smule uklart ut.

Jeg ble plutselig så lei av lilla og rosa at jeg bare måtte lage dette kortet i noen andre farger. Vel, jeg har beholdt den skarpe rosa-fargen slik at det faktisk kan se litt mer feminint ut. Jeg har valgt en annen type konvolutt for å ha penger i. Det er tag med konvolutt. Tagen er foreløpig blank slik at man kan skrive en personlig hilsen på den. Litt sløyfer, blomster, sommerfugler og rosa papir gjør det hele litt mer feminint.
Baksiden med tags og sommerfugler.
Vel, nå får jeg håpe det blir en stund til jeg skal lage runde konfirmant-kort igjen. Jeg har lyst til å lage noe annet, og snart legger jeg inn noen helt enkle 15x15-kort.

Ha det flott så lenge alle sammen! Take care :)

Klemmer til dere fra meg :)

7 comments:

Heidi said...

FOR noen nydelige kort du har laget da Kristin. Rett og slett kjempelekkert dette her. Likte så godt fasongen på kortene også. En kjempeflott ide jeg noterer bak øret.

Nattaklem fra Heidi

Lim said...

Wow Kristin, This is so beautiful!.
I love all your cards.
Hugs,
Lim

Lise said...

De er kjempesmarte de kortene. Har laget noen av de i løpet av våren jeg også. Har ikke fått lagt de ut selv, men mamma(Stjerneglimt) har! ;-) Ha en kreativ helg!

Hanne said...

Åh, du er så flink med disse kortene asså. kristin, så morsomt å se hvor forskjellige de blir med forskjellige farger og stæsj.

Håper du koser deg i konfirmasjon! Sjekk luftfuktigheten i skapet når du kommer hjem! *hehe*

Nattaklem fra Hanne:)

Camilla said...

Åååhh, disse runde kortene dine er flotte!! Så masse arbeid det må ha vært.. Men heldige konfirmanter som får disse! Stor klem fra Camilla.

Aud said...

Så herlige disse sirkelkortene dine er!♥ Ser ut som mye arbeid, men det er vel greit når resultatet blir så bra! :o)

Marte said...

Gleder meg til i morgen, da kommer jeg å besøker deg igjen i kosebutikken din! :)